Pagina's

zaterdag 21 september 2013

Group Give Away

See below for the English text >>>

Wat moet je doen? 

  1. Kijk in de Miss Honeybird Etsy webshop rond om te zien wat je graag wilt hebben voor een totaalbedrag rond de 35 euro.
  2. Pin daarna vanuit de Etsy webshop de producten* op je eigen Pinterest pagina (mag op verschillende boards natuurlijk). Zet bij iedere PIN ook even de Hashtag #MissHoneybird erbij zodat ik hem ook kan terugvinden ;)
  3. Volg dit blog en geef hieronder op het blog ook nog even door als je hebt meegedaan en waarmee. 
* de persoonlijke melamine bordjes kunnen niet gekozen worden

Geen Pinterest account :(

Heb je nu geen eigen Pinterest account, dan moet je hem nu snel gaan aanmaken ;)
En anders kan je eventueel ook via een eigen blog of Facebookpagina jouw samengestelde collectie bekend maken. Geef dan in het blog hieronder ook even het linkje door.

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar het pakket dat je gaat samenstellen!
En leuk als je me ook volgt via FacebookTwitterInstagram en de nieuwsbrief.

Looptijd & uitslag

De giveaway loopt 2 weken lang door.
O 5 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt via dit blog.

Wil je nog meer kans maken en leuke spulletjes winnen? 

Doe dan mee met de GiveAway akties van de volgende 9 deelnemers:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

How & what can you win? 

1 Look around in the Miss Honeybird Etsy shop.
2 Pin products* for the total amount of 35 euro and give your pins the hashtag #MissHoneybird
3 Follow this blog and let me know what you have pinned.

* You can't pin the melamine plates for this give away

On October 5 you can read if you are the winner or not. If so, you will receive the 35 euro worth of products.

Happy pinning!

You can also participate in these 9 other give aways:


  • Epsiej
  • Candy Addict
  • Frutselkehttp://www.frutselke.nl
  • Mijn thuis gevoel
  • Renske Hoekzema
  • Your daily intake
  • Ik vertel je over mijn nieuwe leven 
  • Artasja
  • Zjizjipke

    ==============================================================================


    En de winnaar is...

    Allereerst bedankt voor het meedoen en de enthousiaste reacties!! Super leuk om te lezen.
    Ik heb met Random.org het winnende nr. getrokken en de winnaar is:Claudia Willemsen.

    Claudia, kan je me mailen en je definitieve lijstje doorgeven met ook je adresgegevens erbij? Dan maak ik je pakket zo snel mogelijk in orde.

    Voor de niet winnaars

    Tot en met maandag 7 oktober kan je shoppen met 15% korting. Wil je van deze korting gebruik maken? Mail me dan even of vraag de code via Etsy bij me aan.

    Tot een volgende keer :)

    70 opmerkingen:

    1. Jeetje wat een bedrag! Ik heb even heel goed rondgekeken op je site (wat ik al veel vaker heb gedaan trouwens, maar het is moeilijk kiezen tussen al dat moois!) en het een en ander gepind:
      Inktkussens lime, goud, zwart en mint.
      Stempels: mini enjoy, gestippelde druppel en home made.
      En ik volg je natuurlijk :)
      Groetjes, Anne

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Hoi, wat een ontzettend gave actie is dit zeg!
      Heb ook wat dingetjes gekozen, stempels: 'Have a nice day', mini made with love, mini uiltje en de verliefde uiltjes. En ook nog stipjes masking tape (de rode dan.) Ik heb het op pinterest gezet met hasthag :-)
      En natuurlijk volg ik je!
      Groetjes Mirjam

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Oh wauw wat een leuke giveaway! Geweldig!
      Ik heb heel wat gepind (http://www.pinterest.com/hgkhandmade/pins/) maar dit is mijn definitieve lijstje... denk ik :) Moeilijk kiezen hoor!
      - Key Lime VersaMagic
      - Bos vrienden ansichtkaart
      - POST stempel
      - 4 Mini Stempels naar keuze
      - Paars stempelkussen van VersaCraft groot
      En nu maar duimen!

      Liefs, Audrey

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. P.S. de link van Frutselke werkt niet... met google lukte 't wel

        Verwijderen
      2. oh en die van Artasja gaat naar haar winkel en niet haar blog

        Verwijderen
    4. Wow, wat een gulle en leuke actie :) ! Ik heb nog niet zo lang geleden een Pinterest account aangemaakt. Heb je Etsy shop even fijn uitgeplozen ;).

      Goed weekend!

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Leuk zeg! Ik doe graag mee! Ga eens even op mijn gemak snuffelen en je producten pinnen!

      BeantwoordenVerwijderen
    6. Leuke actie, want ik ben gek op je stempels en kaarten. Dus ik pin 4 ministempels, set animal kaarten en set playing kids en verder vul ik aan met de kaart Have à Nice day. Wie wordt daar nu niet blij van?...

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Wat een superleuke actie! Ik heb gelijk meegedaan! :) Whoei!! Nu maar duimen... ;)Ik ben natuurlijk voor de stempels gegaan... ben helemaal fan van je stempels!

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Meegedaan hoor! Dol op stempels.

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Wat een super leuke actie!
      Heb eea aan stempels en briefkaarten gepinned.
      Fijn weekeinde!
      Letty/Elle-Bee

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Dat is wel ontzettend leuk! Ik heb e.e.a. gepind op http://www.pinterest.com/martjec/diy/
      Groetjes Marianne

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Leuke give-away. Mijn pins vind je hier: http://www.pinterest.com/els77/misshoneybird/

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Ik heb wat stempels gepind, labels en een paar kaartjes: http://www.pinterest.com/stofeerlijk/leuk/
      Wat een leuke actie!

      BeantwoordenVerwijderen
    13. leuke actie! hier zijn mijn pins: http://www.pinterest.com/rixtykema/nice/

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Wat een leuke actie! Ik heb wat leuke dingen gepind:
      * stempel you' ve got mail
      * 4 ministempels naar keuze
      * inkt: pale aqua, mint, sand
      * 10 blanco witte zakjes
      * 10 kraftlabels
      http://www.pinterest.com/dinnisje/

      BeantwoordenVerwijderen
    15. Erg leuk initiatief, deze actie! Het was even lastig kiezen, maar ik heb gekozen voor twee stempelkussens (Turquoise & Majestic Blue) Twee stempels ('Happy Birthday' en 'For you') en twee ministempels ('Mail' & 'Open me') Ik heb hiervoor gekozen omdat ik het leuk vind om van een kadootje een feestje te maken ;)
      Succes allemaal!

      BeantwoordenVerwijderen
    16. Een erg leuke actie. Ik ga je zo even in mijn feedreader zetten zodat ik je daar kan blijven volgen. Want ik kan volgens mij nog wel veel inspiratie bij jou op doen.

      Hierbij mijn pinterest bord: http://www.pinterest.com/liefmeisje/groep-give-away/

      BeantwoordenVerwijderen
    17. Wat een superleuke winactie! Word er helemaal hebberig van! het was moeilijk kiezen tussen al die leuke stempels e.d. maar ben er uit gekomen. Mijn keuze vindt je hier http://www.pinterest.com/tantetee/miss-honeybird-winactie/

      BeantwoordenVerwijderen
    18. Beste Simone, graag doe ik mee. Ik heb twee leuke stempels en een vossen poster voor ons mannetje gepind. En het 'leuk' vinden op fb is ook gelukt. Maar account blogger en Google....ik snap het allemaal niet meer.....teveel gebruikernamen, e-mails, etc. groetjes social media dummy Ps..maak ik nu nog een kans ;-)

      BeantwoordenVerwijderen
    19. Ik hoop dat je op deze manier heel veel nieuwe mensen op Pinterest je spulletjes ontdekken! :-)
      Ben dol op je stempeltjes! x

      BeantwoordenVerwijderen
    20. Super gaaf dat je mee doet met de groep give away! ik wist helemaal niet dat jij zo'n leuke shop hebt! Ik ben ook verslaafd aan pinterest, dus fantastisch dat ik zo leuk mag shoppen! ik heb een leuke give away hebt.
      Ook ga ik je fb liken.

      En ik hoop natuurlijk dat ik dit mooie pakket mag winnen! Ik ga je volgen!

      Groetjes Geeske

      BeantwoordenVerwijderen
    21. Ik ben ook van de partij :).

      Al jouw mini-stempels en kaarten zijn geweldig <3, love them!

      Liefs!

      BeantwoordenVerwijderen
    22. Wat veel leuke spulletjes om uit te kiezen! Maar het is gelukt hoor ;-) ik ben benieuwd!

      Groetjes, Erin

      BeantwoordenVerwijderen
    23. Gave actie zeg! Ik heb pasgeleden een aantal artikelen bij je besteld en alleen de verpakking al was al een feestje. Wat een aandacht was daaraan besteed! Ik ben fan!

      35 euro, heerlijk om in gedachten van alles uit te kiezen. :-) Ik heb een aantal artikel gepind:
      Fijne feestdagen stempel
      Liefs stempel
      Happy birthday stempel
      Bosvrienden ansichtkaart

      Groetjes, Michelle
      http://www.pinterest.com/ellesmake/cards-and-illustrations/

      BeantwoordenVerwijderen
    24. heey, wat eeen gave actie!!!
      ben dol op spullen van misshoneybird
      ik heb meegedaan op pinterest

      groetjes Suzan

      BeantwoordenVerwijderen
    25. Wauw, wat een gave shop heb je!! Heb al veel leuke dingen gezien, ga zo nog even verder kijken!

      Ik heb een aantal spullen gepind!! En ben natuurlijk volger geworden!!

      Groetjes Elise

      BeantwoordenVerwijderen
    26. Wat een geweldige site met prachtige spullen! En wat een leuke actie!!!
      Ik heb stempels met uilen, een hertje en have a nice day, gepind.
      Hier kun je mijn boards vinden;
      http://www.pinterest.com/matawi/
      Groetjes Tamara.

      BeantwoordenVerwijderen
    27. Geweldig leuk, ben dol op stempels, je kunt er zoveel kanten mee uit. Ook ik heb eea op Pinterest gepint en zou graag meeloten.

      BeantwoordenVerwijderen
    28. Ik ben sowieso al fan van je producten, helaas heb ik nog niet echt de kans gehad om een bestelling bij je te doen. Deze actie is daarom echt super!

      Mijn pins kun je hier vinden:
      http://www.pinterest.com/tamarakempen/wensenlijstje/

      En ik heb dus meegedaan met:
      de druppelstempel en de gestippedel druppel stempel, het mini vlaggetjes stempel, Versacolor stempelkussens in de kleuren seashell en mint en als laatste de masking tape van MT in vierkantjes in Roze.

      BeantwoordenVerwijderen
    29. Hoi!

      Jij hebt óók al zo'n leuke give-away... Ik vind stempels maken zelf heel erg leuk om te doen, vond er een paar die me vást niet gaan lukken, en natuurlijk een paar fijne stempelkussens... daar zou ik heel erg blij mee zijn!

      Ze staan allemaal op dit pinboard www.pinterest.com/sibbeldientje/stempels

      BeantwoordenVerwijderen
    30. Amaai! wat een leuke give away! Heb dadelijk eens je etsy shop uitgeplozen. Moeilijk om te kiezen.... Heb snel een nieuw bord op pinterest aangemaakt (http://www.pinterest.com/akire_mom/leuke-stempels-van-miss-honeybird-misshoneybird/). Wou ook nog enkele stempelkussentjes (http://www.etsy.com/listing/128613042/burgundy-versacraft-inkpad?ref=shop_home_active) bestellen, maar zat al gauw boven het te winnen bedrag. Zo veel mooie spullen!
      Vlug volgen zodat ik je niet uit het oog verlies en dan binnenkort nog wat bijbestellen...

      BeantwoordenVerwijderen
    31. woow! dit is echt fantastisch!
      Ik doe heel graag mee voor het volgende: 2 x 4 ministempels, Aqualic Splash VersaMagic inkpads mint, Habanero orange VersaFine inkpad small en Set of 4 postcards in the themes Post Nice Day
      http://www.pinterest.com/Paperthing/misshoneybird/

      BeantwoordenVerwijderen
    32. Er is veel te veel waaruit ik moet kiezen, maar het is gelukt.. via pinterest!

      BeantwoordenVerwijderen
    33. Wauw wat een gave give away.. ik waag graag een kansje:)
      Ik volg je nu via blogger en pinterest en ik heb een aantal dingen gepint:
      - Mini stempels; made with love, mail, enjoy en thank you
      - Normale stempel; Home made
      - Gestreepte papieren zakjes roze
      - Touw roze/wit
      - VersaColor stempelkussen mint en VersaColor stempelkussen roze.

      Ik heb een linkje geplaatst op mijn blog :)

      Groetjes Vera

      BeantwoordenVerwijderen
    34. Leuke give away, ik doe graag mee!
      Ik heb deze dingen gepind:
      - seafoam stempelkussen groot
      - have a nice day stempel met vrolijke vogel
      - ultramarij versacraft stempelkussen
      - 4 ministempels naar keuze

      Groetjes van Ellebel
      (zet linkje op mijn blog!)

      BeantwoordenVerwijderen
    35. Leuke give away, ik doe graag mee!
      Ik heb deze dingen gepind:
      - seafoam stempelkussen groot
      - have a nice day stempel met vrolijke vogel
      - ultramarij versacraft stempelkussen
      - 4 ministempels naar keuze

      Groetjes van Ellebel
      (zet linkje op mijn blog!)

      BeantwoordenVerwijderen
    36. Hi, ik volg je al een tijdje (^-*) wat een super leuke actie!!!
      Ik heb e.e.a. aan stempels gepind op mijn board "Snailmail":
      Open me, For you, With Love & Hip Hip Hooray!!!

      BeantwoordenVerwijderen
    37. Oh wat een fantastische giveaway. Via mijn thuisgevoel kwam ik hier terecht. Ik ben zo voor het eerst in je shop beland en wat een leuke spulletjes is word er hebberig van. Ik ben je hier meteen gaan volgen (Jane) en ik ga zo nog even door met pins verzamelen, maar heb er al een boel op mijn board staan http://www.pinterest.com/puurjane/gifts/ En nu maar heel hard duimen dat ik wat win :).

      BeantwoordenVerwijderen
    38. Wat een leuke actie! Ik zag 'm op Facebook.
      Ik heb meegedaan met de volgende producten:
      - Appeltjes ansichtkaart
      - You've got Mail Post voor je stempel rond
      - Merry Christmas kerststempel
      - With Love veel liefs stempel

      Ze staan op mijn bord "People/ Music/ Products I ♥"

      BeantwoordenVerwijderen
    39. Wat een fijne actie.
      Als ik zou winnen wil ik echt wel een naamstempel met de naam van ons dochtertje die begin januari geboren moet worden!
      Veel succces!
      Tinke

      BeantwoordenVerwijderen
    40. Wauw, zo'n kans laat ik niet schieten! Ik volg je al een tijdje op Pinterest en Facebook.
      Je stempels lijken me het einde om te gebruiken als leerkracht. Op mijn verlanglijstje op Pinterest staan dan ook héél wat stempels en stempelkussens, maar ook een prent 'Make it happen' . Met jouw stempels wordt dat een koud kunstje! Keep up the good work . Groetjes, Sofie

      BeantwoordenVerwijderen
    41. Woei!! Wat een te gekke give away! Ben nog niet zo lang geleden begonnen met snailmailen, dus dit komt heel erg goed van pas. Heb een aantal toffe spulletjes gepint en dit is de link: http://www.pinterest.com/romana03/snailmail-ideas/ Ga heel erg hard duimen en hopen dat ik deze toffe spulletjes mag winnen!

      Groetjes Romana

      BeantwoordenVerwijderen
    42. Kan niet wachten op het één en ander uit te gaan proberen!
      Waarschijnlijk te veel gepint voor een bedrag van €35,- (het is ook allemaal zo leuk) maar wil in ieder geval gaan voor de 10 mint round tags, de twee grote druppels, de (set) drie mini stamps, het divine twine (oyster grey) en twee kleuren inkpads.
      http://www.pinterest.com/zmarkowski/inspire/
      Groetjes Zosia

      BeantwoordenVerwijderen
    43. Woehoee, ik doe mee! Ik heb mijn pins gepind op het bord Hebben! http://www.pinterest.com/wedoeneenszot/hebben/

      BeantwoordenVerwijderen
    44. Ik heb meegedaan!
      Dit is mijn Wordpress account (Lavenderlvndr), mijn Pinterest account is Kalimorgana en ik wil winnen: de owl stamp, de "I belong to" stamp, de new baby postcard, strawberry mini stamp en de rubber stamp handmade.
      Leuke give away!

      BeantwoordenVerwijderen
    45. Dit is een gave give away! Heb al een tijdje geleden kwijlend naar je stempels gekeken. Ze staan op mijn lijstje, maar winnen zou helemaal fantastisch zijn. De stempels die ik op school heb, heb ik genoeg gezien, tijd voor wat nieuws! Ik heb op mijn pinterestbord leuk!!!! Een aantal stempels: gingerbreadmannetje, fruitstempels, hertjes stempel en twee stempelskussens in groen en bruin gezet; bijpassend bij de stempels!

      BeantwoordenVerwijderen
    46. Waw, wat een leuke shop dat je hebt! Fijn om jouw blogje te ontdekken. Ik heb allemaal stempeltjes gepind: hoera, handmade, with love en het koekjesgezichtje waar ik helemaal verliefd op ben! :-) Duimen maar.

      BeantwoordenVerwijderen
    47. Wat een leuk idee! Ik wil graag je stempels gebruiken voor de geboortekaartjes, ik ben 30 weken zwanger. Ik heb gepind: stempel new baby, stempel owls in love, mint round tags, golden inkpad en de fox & rooster poster.

      BeantwoordenVerwijderen
    48. Ik doe mee :D Ik volg je via Bloglovin en heb dit bericht geliked. Ik heb de dingen die ik graag zou willen gepinned op mijn account kvanaalten (op het bord Products wishlist, alleen diegene met de tag #MissHoneybird). Supergave winactie, ik vind al die stempels zo leuk!

      BeantwoordenVerwijderen
      Reacties
      1. Oh ik heb dus meegedaan voor de: (2x hihi) postcard owl, owls stamp, 4 mini stamps of your choice, black versacraft inkpad, old rose verscolor inkpad en versacolor seafoam

        Verwijderen
    49. Had je al ontdekt via Pinterest en was gevallen voor de poster met de vos en de haan voor de babykamer. Die heb ik dan gepind/ gekozen. Die pin en andere keuzes vind je onder pinterest.com/marikehofhuis. Ik heb een bord #misshoneybird aangemaakt. Super leuke actie en maak graag reclame voor je via pinterest!

      BeantwoordenVerwijderen
    50. Spannende actie...zal ik ook eens wat winnen?
      Ik heb gekozen voor de 'madewithlove' stempel, de kleine kraft karton kaartjes, de bosvrienden poster en de hertjesstempel! Succes met alles!

      BeantwoordenVerwijderen
    51. Wat een super leuke winactie! Dit is de link naar mijn bord: http://www.pinterest.com/camillaraes/ideas/

      BeantwoordenVerwijderen
    52. Super zeg zo'n actie! Ik doe gewoon mee, want je weet maar nooit! :))
      Ik heb gepind op mijn bord "Post&Paper".
      - plain white paper bags
      - apricot versa craft inkpad
      - with love stamp
      - divine twine aqua
      - pink round tags
      - aqualic splash versa magic inkpad
      - thema cards

      Suc6 met alles! Uiteraard blijf ik je volgen! Groetjes, Sher Luijten

      BeantwoordenVerwijderen
    53. Wat een leuke actie! ik wil alleen maar stempeltjes, kan haast niet kiezen.
      Ik heb mee gedaan met Pinterest en natuurlijk een mooi eigen bord voor je aangemaakt.

      BeantwoordenVerwijderen
    54. Jeej, wat een super gave actie! Ik doe graag mee.

      Ik heb gepind:
      *De stempels New Baby en Hip Hip Hooray
      *Stempelkussen Sky Mist
      *Ansichtkaarten You've got Mail, Have A Nice Day en Appeltjes
      *Donker roze Divine Twine
      *Cadeaulabels rond mintgroen
      *Rechthoekige Kraft karton labels
      *Gestreepte papieren zakjes

      Groetjes, Alien

      BeantwoordenVerwijderen
    55. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      BeantwoordenVerwijderen
    56. Ja, tuurlijk wil ik deze mooi spulletjes winnen:
      * Stempelkussen turquoise
      * blanco papieren zakjes (doorzichtig)
      * witte kadolabels met kartelrandje
      * Envelop hartje ministempel
      * Gitaarstempel
      * Enjoy ministempel
      * Fijne Feestdagen Kerststempel
      * extra stevige rechthoekige Kraft karton labels met kartelrandje
      *Divine Twine - Lemon Citroen geel

      Groetjes van Sonia

      BeantwoordenVerwijderen
    57. Met zo`n ontzettende leuke actie kan IkSticker.com niet achterblijven. Wie wil dit nou niet winnen???? Wij hebben gepind stempel: druppel dots, druppel normaal, kerstbal stempel. Goudkleurig inktkussen en fluor roze inkt kussen.
      Heel veel plezier met de actie. Als vast gefeliciteerd voor de winnaar dat deze maar heel veel plezier mag hebben met de mooie stullen van Miss Honeybird!
      Groetjes, Marleen

      BeantwoordenVerwijderen
    58. Wat een leuk idee, ik kijk er al heel lang naar uit om iets via je shop te kopen / winnen, nu is het de moment, hopelijk krijg ik positief nieuws strakjes. Groetjes Sofie Van Loo

      BeantwoordenVerwijderen
    59. Ik werd al blij van het uitzoeken in je shop ;-) En heb de volgende spulletjes op mijn verlanglijstje staan...
      Open me stamp
      Black VersaCraft inkpad
      With Love stamp
      Dotted heart Mini Stamp with mint rubber
      10 extra ferme rectangle kraft tags
      10 large rectangle pink tags!
      Ik wacht vol spanning af.......
      http://youtu.be/3R5gHF0vzew

      Groetjes Joyce Bongers

      BeantwoordenVerwijderen
    60. Wat een leuke actie!! Ik heb veel gepind! Vond het erg lastig kiezen met zoveel mooie spulletjes!
      Ik zou heeeeel graag willen winnen:
      - Liefs tekststempel
      - You've got mail, ronde stempel
      - 4 kleine stempels naar keuze

      Ik ga duimen vandaag! Groetjes Nicole

      BeantwoordenVerwijderen
    61. Hopelijk ben ik nog net op tijd om mee te doen met deze hele leuke actie! Ik was al wel gaan kijken op de andere blogs van de groeps giveaway die ik hier had zien staan en die zijn echt super leuk. Daardoor was ik alleen vergeten om aan de leukste giveaway mee te doen, die van jou ;).
      Op Pinterest heb ik een bord gemaakt met 4 ministempels en 2 grote die ik graag zou willen hebben.

      Groetjes, Ellen

      BeantwoordenVerwijderen
    62. Ohhh wat leuk! Ik kon gewoon niet kiezen, zoveel leuks heeft miss Honeybird.. ik heb een aantal hele leuke stempeltjes gepint.. zoveel leuks!

      http://www.pinterest.com/IngerEbregt/love-miss-honeybird/

      Groetjes,
      Inger

      BeantwoordenVerwijderen
    63. Wat een leuke actie weer! Ik heb al een aantal stempels van je, maar er zijn nog zoveel leuke die een mooie aanvulling zijn. Het blijft moeilijk kiezen. Je kunt mijn keuze vinden op http://www.pinterest.com/silviawerff/products-i-love/

      Groetjes,
      Silvia

      BeantwoordenVerwijderen
    64. Hen ik gewonnen? ??? Hoe vet!!!!!! Jeeeeeeej :D

      BeantwoordenVerwijderen
    65. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      BeantwoordenVerwijderen