Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Het Reizend Kringloopgezelschap - Oh Marie!

Tijdens de launch van het nieuwe online magazine Oh Marie! kreeg iedereen een kringloop cadeautje.
Ik kreeg drie schattige borduurwerkjes in een rond lijstje.

De bedoeling is om deze te fotograferen in je eigen interieur en dan te plaatsen op je blog of te uploaden via Instagram met #ohmariemag.
Daarna mag je ze doorgeven aan wie wilt, met dezelfde opdracht.





















































































Mijn deel zit er nu op. Wie mag ik verblijden met deze schatjes?
Degene die eerst reageert via dit blog is de gelukkige :)

6 opmerkingen:

  1. Vind ze erg leuk, had ze natuurlijk allang gezien. Borduurwerkjes zijn hip, dus zal ik het proberen er wat leuks van te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou me ook aanbevolen, ben helemaal weg van borduurwerkjes en heb er zelf 1 grote in de keuken aan de schouw hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Eliisabeth Leuk dat je reageert. Ze gaan nu eerst naar Martine. Misschien kan je met haar afspreken dat jij ze graag van haar wilt overnemen? Houd haar blog http://martinevianen.blogspot.nl/in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, zeg, dat zul je jammer vinden, om die door te moeten geven: ze lijken ervoor gemaakt, zo met dat gewei. Mooi beeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Ellen Tnx :D Ja met pijn in mijn hart vertrekken ze vandaag ... ze zijn zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen